Propozycje modów - dla piechoty

Świeże pomysły - dział dla wszystkich, którzy mają ochotę na inne gry lub mody w których PGM bierze lub chce brać (ew. w przyszłości) udział.

Moderatorzy: Moderatorzy, Instruktorzy

Awatar użytkownika
Krzycu
starszy chorąży sztabowy
starszy chorąży sztabowy
Posty: 522
Rejestracja: 23 sty 2017, 16:50
Lokalizacja: Miasto Siarki
Kontakt:

Propozycje modów - dla piechoty

Post autor: Krzycu » 20 mar 2017, 23:07

kilka modów z różnymi możliwościami

Specialist Military Arms (SMA) Version 2.7.1 - wszystkiego po trochu :P
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =699630614

BWMod - niemiecka zawartość
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =870276636
Group leading is easy, but people, make it hard.
-Zwiadowca, "Kot" Krzycu.

Awatar użytkownika
Chester
starszy chorąży
starszy chorąży
Posty: 1508
Rejestracja: 22 sty 2017, 19:10
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: Propozycje modów - dla piechoty

Post autor: Chester » 21 mar 2017, 06:35

jak te mody wyglądaja względnie serwera? czy to są mody tylko po stronie klienta? i trzeba by było je przetestowac :)
Chester
Obrazek

Awatar użytkownika
Kozak
ppor.pil. rez.
ppor.pil. rez.
Posty: 967
Rejestracja: 22 sty 2017, 20:22
Lokalizacja: Frankfurt nad Menem

Re: Propozycje modów - dla piechoty

Post autor: Kozak » 21 mar 2017, 07:51

Chesterze, wszystkie mody na dodatkowe wyposażenie są serverside'owe.
Все мы герои фильмов про войну.

Awatar użytkownika
Krzycu
starszy chorąży sztabowy
starszy chorąży sztabowy
Posty: 522
Rejestracja: 23 sty 2017, 16:50
Lokalizacja: Miasto Siarki
Kontakt:

Re: Propozycje modów - dla piechoty

Post autor: Krzycu » 21 mar 2017, 08:54

Jeśli macie ochotę to możecie z nami potestowac mody na serwerze calosc waży 2 z ogonkiem :)
Group leading is easy, but people, make it hard.
-Zwiadowca, "Kot" Krzycu.

Awatar użytkownika
Chester
starszy chorąży
starszy chorąży
Posty: 1508
Rejestracja: 22 sty 2017, 19:10
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: Propozycje modów - dla piechoty

Post autor: Chester » 21 mar 2017, 17:36

mysle ze pierwszy zestaw broni sie przyda bardziej niz czołgi niemieckie...
Chester
Obrazek

Awatar użytkownika
Kozak
ppor.pil. rez.
ppor.pil. rez.
Posty: 967
Rejestracja: 22 sty 2017, 20:22
Lokalizacja: Frankfurt nad Menem

Re: Propozycje modów - dla piechoty

Post autor: Kozak » 21 mar 2017, 18:09

Powiem szczerze. Pierwszy mod nie dodaje zbyt wiele świeżości (może oprócz tych nieszczęsnych bullpupów, które swoją wartość pokazują dopiero w CQB) ale mod na BW. Mniaaaam. Z chęcią pobiegam w niemiaszkowych sprzęciorach. W sumie Ich bin ein Berliner. :D

Od siebie dorzucam
http://steamcommunity.com/workshop/file ... =564980673

SIGi, HaKaśki, granaty gazowe, maski pegazowe.
Все мы герои фильмов про войну.

Awatar użytkownika
Chester
starszy chorąży
starszy chorąży
Posty: 1508
Rejestracja: 22 sty 2017, 19:10
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: Propozycje modów - dla piechoty

Post autor: Chester » 21 mar 2017, 18:41

Pobralem moda którego kozak polecił i go przetestuje w najbliszym terminie a co do moda Krzyca hmmm mało pukawek ale moze tez sie przydadza :) najbardziej mnie jednak przyciagnely granaty gazowe które moze teraz z ta modyfikacją (o ile wejdzie na stałe) bedą przydatne :)
Chester
Obrazek

Awatar użytkownika
markooff
major
major
Posty: 5654
Rejestracja: 22 sty 2017, 19:11
Lokalizacja: DC (District Cracovia)
Kontakt:

Re: Propozycje modów - dla piechoty

Post autor: markooff » 21 mar 2017, 21:49

Przetestowałem wczoraj ze znacznym wysiłkiem - bo przez pół nocy - wczoraj 5 modów
z tych które tutaj zaproponowaliście . Są to :
1) SMA - Krzycu
2) NAT0_Rus_Weapon - moja propozycja
3) LCU - Krzycu
4) LCAC - Krzycu
5) Seabob - to moja propozycja z zeszłych miesięcy

Wyniki:

1) SMA oraz NATO_Rus_Weapon - działaja skutecznie i dobrze, bez żadnych problemów,
nie powodują żadnego zbytecznego obciążenia komputera, na wersji A_64x dobijało mi do 88 fpsów, a ilość i jakosć broni (oraz SPRZETU!!! ) które dodają - jest wprost oszałamiająca.
Ważnym jest że oddaj nie tylko broń i akcesoria - NRW dodaje np kupę barzo ergonomicznych i wydajnych plecaków o ograniczonych wymiarach (!) - które świetnie uzupełnią stosowany dotychczas przez nas zestaw.
Ilośc dodanej broni przez SMA -0 budzi naprawdę respekt, od AR15 poprzez wszelkie HK ,Mki ,Mk-xx , borń brytyjską (XL85) ,MAsadę/Magpule przeróbki M4 inne , autryjackie Steyery, AUG, mase bullpupuów (w tym najnowsze konsturukcje) całą rodiznę SCARów czy ruskie (W tym wersję podwodną VALa) oraz wersję podwodną MP5tkiSD .
Oba chciałbym dodać już dziś .



2) Seabob - to również dość udany mod - dodaje praktycznie tylko i aż - skuter podwodny czyli małą napędową torpedkę, której trzymając się płyniesz zarówno na jak i pod powierzchnią wody. Trochę trudna i wymagająca w sterowaniu (łatwo wyrywa się z ryz i wypływa np. na powierzchnię sama) ale za to w umiejętnych rękach to bardzo wydajny, szybki i skryty środek transportu dla 2 (!) osób wraz z wyposażeniem.
Także jest do dodania (ale trochę treningów będzie wymagac opanowanie go , zwłaszcza w szybkim poruszaniu się pod wodą)

Dwa następne pochodza z jednej stajni BA:

3) barka desantowa LCU

To prawie że ukończony , można powiedziec , mod . I prawie - że doskonały . PRawie, bo podobnie jak u nastepnego - zdarzają się tutaj wtopy , błędy , czy to prowadzenia kamery i widoku uciekającego (np. podczas płynięcia załadowaną sprzętem barką) gdzieś do wewnątrz - na widoku zewn.

Obrazek

Obrazek

, oraz problemy z przeziernością okien (szyb) w sterówce w widoku wewnętrznym.

Obrazek

Obrazek

Poza tym czasem następują problemy z wbiciem się wbiegającej postaci po rampie w grunt... (wszystko ilustruję na screenach, ale te na razie się ladują na serwer)

Obrazek


4) poduszkowiec desantowy LCAC
Tutaj nie ma dokładnie tych samych problemów co w przypadku LCU choć
są nada l problemy ze sterowaniem kamerą w widoku zewn.,

Obrazek

Obrazek

są też inne, nie mniej denerwujące. Jednym z najpowazniejszych jest zablokowanie się wszystkich funkcji wsiadania do sterówki i na pokład LCAC'a juz po pierwszym udanym desancie sprzętu (dokładniej po użyciu funkcji "przygotuj do poruszania się" ) Miałem 3 krotnie ten sam problem - w moim srodowisku testowym na MP na kompie . Pytanie czy to samo będzie na serwerze ? ... To pytanie pozostawiam Wam do przetestowania.


Tutaj, nie wiem dlaczego, ale udało mi się ....utopic poduszkowiec , po niezbyt szczęśliwym najechaniu nań czołgiem...

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Oba powyższe mody maja również problemy z ładowaniem sprzętu na statki - albo źle położona rampa, albo zbyt wysoko ustawiony kadłub LCAC powodują że niektóre (gasienicowe) pojazdy zaczynają wariować, albo wbijac się w pokład ..

Obrazek

Obrazek



Wnioski:

Oba powyższe mody nalezy jeszce dość długo testowac, żeby określić jednoznacznie czy na tą chwilę liczba plusów przeważa liczbę minusów (błedów i problemów) . Wexmy też pod uwagę fakt, że na tą chwile - a więc w 3-4 lata po wypuszczeniu Army3 - nie ma praktycznie dla nich żadnej konkurencji . Czyli albo je okiełznamy i będą nam jakoś działać, albo nie mamy nic.



Obrazek

Obrazek
Холодно, хмуро...
И мрачно в душе
Как мог знать я что ты умрёшь?

Салют отцам и нашим дедам -
Заветам их всегда верны.
[...]

Επισμηναγός μαρκοοϕϕ

Awatar użytkownika
markooff
major
major
Posty: 5654
Rejestracja: 22 sty 2017, 19:11
Lokalizacja: DC (District Cracovia)
Kontakt:

Re: Propozycje modów - dla piechoty

Post autor: markooff » 21 mar 2017, 21:55

Odnośnie modów BW czy innych - nie maiłem na razie możliwości ich przetestowania - zostaawiam to Wam. Pytanie tylko czy jest sens dla kilku fajnych strzelb ładowac znowu 10.000 kilo staffu , którego i tak nie będziemy używać (na razie na pewno) czyli pojazdów i pancerniaków niemieckich i tym podobnych rzeczy. Całość wazy wszak grubo ponad 1 GB ...
Холодно, хмуро...
И мрачно в душе
Как мог знать я что ты умрёшь?

Салют отцам и нашим дедам -
Заветам их всегда верны.
[...]

Επισμηναγός μαρκοοϕϕ

Awatar użytkownika
Chester
starszy chorąży
starszy chorąży
Posty: 1508
Rejestracja: 22 sty 2017, 19:10
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: Propozycje modów - dla piechoty

Post autor: Chester » 21 mar 2017, 22:01

niemieckich raczej nie... ale reszta mysle ze jak najbardziej do zaakceptowania :)
Chester
Obrazek

ODPOWIEDZ