Propozycje modów - dla piechoty

Świeże pomysły - dział dla wszystkich, którzy mają ochotę na inne gry lub mody w których PGM bierze lub chce brać (ew. w przyszłości) udział.

Moderatorzy: Moderatorzy, Instruktorzy

Awatar użytkownika
markooff
major
major
Posty: 5654
Rejestracja: 22 sty 2017, 19:11
Lokalizacja: DC (District Cracovia)
Kontakt:

Re: Propozycje modów - dla piechoty

Post autor: markooff » 19 cze 2021, 14:28

No , to jesli tego nie ma to nie mam jak go wrzucić na serwer ....
Холодно, хмуро...
И мрачно в душе
Как мог знать я что ты умрёшь?

Салют отцам и нашим дедам -
Заветам их всегда верны.
[...]

Επισμηναγός μαρκοοϕϕ

Awatar użytkownika
Chester
starszy chorąży
starszy chorąży
Posty: 1508
Rejestracja: 22 sty 2017, 19:10
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: Propozycje modów - dla piechoty

Post autor: Chester » 19 cze 2021, 15:09

a jest jakis sposób żeby takowy klucz "dorobić"?
Chester
Obrazek

Awatar użytkownika
markooff
major
major
Posty: 5654
Rejestracja: 22 sty 2017, 19:11
Lokalizacja: DC (District Cracovia)
Kontakt:

Re: Propozycje modów - dla piechoty

Post autor: markooff » 20 cze 2021, 01:05

Powiem ci to tak. Jest jedna droga, ale musiałby się zgodzić na to autor moda.
Wtedy - po ywrażeniu przez niego takiej zgody - musiałby ktoś z osób umiejących budowac mody
1) ściągnąć ów mod
2) rozpakować go
3) przepakować i dodać swój własny klucz
4) opublikować tą wersję (z dodaniem obowiązkowych informacji n/t oryginalnego autora etc etc) na Steam Workshopie

W tej kolejności .

w sumie to - licząc czas i ilość z tym zachodu - być może szybciej byłoby gdybyś(cie) napisał(li) wprost do autora oryginału i przekonał(li) go żeby dodał klucz do swojego moda. Jemu pójdzie to znacznie łatwiej i szybciej.
Холодно, хмуро...
И мрачно в душе
Как мог знать я что ты умрёшь?

Салют отцам и нашим дедам -
Заветам их всегда верны.
[...]

Επισμηναγός μαρκοοϕϕ

Awatar użytkownika
Chester
starszy chorąży
starszy chorąży
Posty: 1508
Rejestracja: 22 sty 2017, 19:10
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: Propozycje modów - dla piechoty

Post autor: Chester » 20 cze 2021, 10:50

aha
Chester
Obrazek

Awatar użytkownika
Lupus the Canine
ppor.pilot
ppor.pilot
Posty: 485
Rejestracja: 26 gru 2017, 17:10

Re: Propozycje modów - dla piechoty

Post autor: Lupus the Canine » 20 cze 2021, 16:45

markooff pisze:
20 cze 2021, 01:05
Powiem ci to tak. Jest jedna droga, ale musiałby się zgodzić na to autor moda.
Wtedy - po ywrażeniu przez niego takiej zgody - musiałby ktoś z osób umiejących budowac mody
1) ściągnąć ów mod
2) rozpakować go
3) przepakować i dodać swój własny klucz
4) opublikować tą wersję (z dodaniem obowiązkowych informacji n/t oryginalnego autora etc etc) na Steam Workshopie

W tej kolejności .

w sumie to - licząc czas i ilość z tym zachodu - być może szybciej byłoby gdybyś(cie) napisał(li) wprost do autora oryginału i przekonał(li) go żeby dodał klucz do swojego moda. Jemu pójdzie to znacznie łatwiej i szybciej.
Mała korekta, do podpisania moda nie trzeba go rozpakowywać.

Jeżeli chodzi o umożliwienie wykorzystania moda na serwerze, to wystarczy, że na serwerze jest plik bikey w folderze keys, a w folderze addons, dla każdego pbo, odpowiadający mu bisign.

Można też zrobić tak, że któryś z nas podpisze moda swoim kluczem, a klucz bisign umieści gdziekolwiek skąd można go pobrać razem z instrukcją obsługi.
Np. jeżeli markoof podpisze moda posługując się "markooff.biprivatekey", a Chester do plików moda da udostępnione "pbo_name.markooff.bisign" dla każdego pbo, to będzie mógł wejść na serwer z tym modem.

PS zdecydowanie najprościej jest poprosić autora moda o udostępnienie pliku .bikey który został utworzony przy tworzeniu klucza prywatnego i absolutne nie mylenie go z .biprivatekey.
vel Hardcore'iwy Bear Grylls

Awatar użytkownika
Chester
starszy chorąży
starszy chorąży
Posty: 1508
Rejestracja: 22 sty 2017, 19:10
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: Propozycje modów - dla piechoty

Post autor: Chester » 21 cze 2021, 15:51

niestety autor nie znany
Chester
Obrazek

Awatar użytkownika
Robert.G
starszy sierżant
starszy sierżant
Posty: 68
Rejestracja: 09 gru 2020, 21:31

Re: Propozycje modów - dla piechoty

Post autor: Robert.G » 19 lip 2021, 01:34

Po finalnych testach z udziałem lupusa proszę o wrzucenie na serwer moda:
https://steamcommunity.com/sharedfiles/ ... =766491311

Dodaje animacje relaksowe, tańce, stanie na baczność oraz parę innych animacji "funckjonalnych" bardzo przydatnych dla mission-maker'ow.

opcjonalnie można także dorzucić drugiego małego moda od tego samego autora, pomysł lupusa ;]
https://steamcommunity.com/sharedfiles/ ... 1355481562
Gestures dodaje parę fajnych rzeczy i parę średnich.
Pilot i miłośnik RP, Dowódca Kompanii F.R.E.C "Kiedy pada rozkaz zajęcia placówki wroga to zrobimy to jak zawsze, z dużą ilością przemocy"

Awatar użytkownika
Krzycu
starszy chorąży sztabowy
starszy chorąży sztabowy
Posty: 522
Rejestracja: 23 sty 2017, 16:50
Lokalizacja: Miasto Siarki
Kontakt:

Re: Propozycje modów - dla piechoty

Post autor: Krzycu » 28 lip 2021, 22:02

Witam!
Przedstawiam wam moje propozycje dla naszego serwera:

:nr_n1:Mody na podmiankę:

3CB Factions => Project OPFOR - więcej jednostek, szpeju i więcej miejsca na serwerze
https://steamcommunity.com/sharedfiles/ ... 1673456286
Enhanced Movement (ACEX Fix) => Enhanced Movement - wreszcie można siadać na krzesłach
https://steamcommunity.com/sharedfiles/ ... 1586691629
BackpackOnChest - Redux => BackpackOnChest - nigdy więcej duplikujących się plecaków
https://steamcommunity.com/sharedfiles/ ... 2372036642


:nr_n2:Mody do przegadania:

Suppress - efekt przygwożdżenia działający na boty i graczy
https://steamcommunity.com/sharedfiles/ ... =825174634
Align - wycelowanie wymaga czasu i nie jest one natychmiastowe
https://steamcommunity.com/sharedfiles/ ... =903134884
Immerse - pakiet efektów - zwiększa imersję w grze
https://steamcommunity.com/sharedfiles/ ... =825172265
RR Immersive Maps by LAxemann
https://steamcommunity.com/sharedfiles/ ... 2222778153
ILBE Assault Pack - Rewrite - lepsza komunikacja i więcej wariantów plecaków
https://steamcommunity.com/sharedfiles/ ... 1875281645
@Mocap - skręcanie karków, bicie i kopanie.
https://steamcommunity.com/sharedfiles/ ... 1619354037
GreenMag - fajny system uzupełniania magazynków - przydatny w misjach Survival :P
https://steamcommunity.com/sharedfiles/ ... 2352603233
Mk 12 Mod 0 - podrasowane m16 - czytaj karabin snajperski na 5.56mm + full auto
https://steamcommunity.com/sharedfiles/ ... 1731159040


:nr_n3:Mody Client-Side

Enhanced Soundscape - dźwięki lepsze niż JSRS :P
https://steamcommunity.com/sharedfiles/ ... =825179978
Accurate Arsenal/Eden Icons - Zmiana ikonek w Arsenale/Zeusie pokazujące prawdziwą zależność od DLC/Modów
https://steamcommunity.com/sharedfiles/ ... 1978434625
Aaren's Blast Effects - Efekty dla piechoty
https://steamcommunity.com/sharedfiles/ ... 2424322922
Advance Aero Effects - Efekty dla pilotów
https://steamcommunity.com/sharedfiles/ ... 2309871702
Blurry Laser - Efekt wizualny
https://steamcommunity.com/sharedfiles/ ... 2079283616
VTOL Hover Controller - Usprawnienie dla pilotów
https://steamcommunity.com/sharedfiles/ ... 1786056727
VTOL / Flaps Controls Mod - Usprawnienie dla pilotów wersja alternatywna
https://steamcommunity.com/sharedfiles/ ... =924553546
KAT - Notebook - Notes
https://steamcommunity.com/sharedfiles/ ... 1839874719


:nr_n4:Mody na stałe:

KAT - Advanced Medical REWRITE - Długo oczekiwany mod - powoduje że teraz medycy będą jeszcze bardziej zajęci pacjentami
https://steamcommunity.com/sharedfiles/ ... 2020940806
A3E: KAT MEDICAL RW Blood Extension - Stała niezmienna grupa krwi na serwerze i jej polowe przetaczanie
https://steamcommunity.com/sharedfiles/ ... 2441179531
A3E: KAT MEDICAL RW Airway Extension - Stetoskop i nasłuchiwanie odm
https://steamcommunity.com/sharedfiles/ ... 2448877245
Group leading is easy, but people, make it hard.
-Zwiadowca, "Kot" Krzycu.

ODPOWIEDZ