PGM Logistic System - status

Moderatorzy: Moderatorzy, Instruktorzy

Awatar użytkownika
markooff
major
major
Posty: 5808
Rejestracja: 22 sty 2017, 19:11
Lokalizacja: DC (District Cracovia)
Kontakt:

Re: PGM Logistic System - status

Post autor: markooff » 25 sie 2022, 19:54

INFO dot WYŁADUNKU ( I związanego z nim OSTATNIO BŁEDU nowego fjuczeru ACE) ":

Ponieważ , jak niektórzy z Was zdążyli już się przekonać (na własnej skórze :) ) - z powodu wprowadzenia - trochę bez głowy - nowego pomysłu/rozwiązania - żeby po rozładunku (unload) z cargo paczka/obiekt trafiła prosto do naszych rąk - WYSTĄPIŁO I NADAL WYSTEPUJE SPORO KRYTYCZYCH BŁEDÓW - więc razem z Lupusem zareagowaliśmy na githubie ACE3 z prośbą o naprawę tej sytuacji :

https://github.com/acemod/ACE3/pull/8997

Czekamy na próbę(y) naprawy tego błędu - a na razie mówię Wam otwarcie - musicie BARDZO UWAŻAC I STARANNIE WYBIERAC MOŻLIWIE DUŻE PUSTE MIEJSCA kiedy wyładowujecie obiekty typu quad/ponton z większych pojazdów !!!
Холодно, хмуро...
И мрачно в душе
Как мог знать я что ты умрёшь?

Салют отцам и нашим дедам -
Заветам их всегда верны.
[...]

Επισμηναγός μαρκοοϕϕ

Awatar użytkownika
markooff
major
major
Posty: 5808
Rejestracja: 22 sty 2017, 19:11
Lokalizacja: DC (District Cracovia)
Kontakt:

Re: PGM Logistic System - status

Post autor: markooff » 26 sie 2022, 14:45

Upd. 26.08.2022 - LATEST NEWS :)

Dzięki uprzejmości kol. veteran29 z ACE Core Team - mamy już przygotowaną poprawkę z możliwością blokowania funkcji "autopodnoszenia" (carry) po wyładowaniu - DLA POSZCZEGÓLNYCH klas obiektów (które powodowały problemy przy tej okazji). Nie bedzie to więc żadna "globalna" zmiana, narzucona przez ACE3 - ale właśnie MOŻLIWOŚĆ do zdefiniowania sobie tego samemu - przez twórców modów opierających się na frameworku ACE3.

więcej w :
https://github.com/acemod/ACE3/pull/9013

THX ACE3 !
Холодно, хмуро...
И мрачно в душе
Как мог знать я что ты умрёшь?

Салют отцам и нашим дедам -
Заветам их всегда верны.
[...]

Επισμηναγός μαρκοοϕϕ

Awatar użytkownika
markooff
major
major
Posty: 5808
Rejestracja: 22 sty 2017, 19:11
Lokalizacja: DC (District Cracovia)
Kontakt:

Re: PGM Logistic System - status

Post autor: markooff » 13 wrz 2022, 21:10

HIP HIP - HURREY !! :) :D

Dzis ACE3 Core Team opublikował kolejny UPDATE (milestone 3.15.1) - w którym wchodzi DŁUUUUU....GO wyczekiwana poprawka do mechanizmu UnloadCargo ( https://github.com/acemod/ACE3/pull/9013 ) pozwalająca na poprawę "per class" i zablokowanie brania do rąk dla wybranych obiektów ciężkich i dużych, które jednak posiadają funkcje "Ace3/Drag" ....
W skrócie ten update - wprowadza nowy parametr QGVAR(blockUnloadCarry) i jeśli ma wartość > 0 to oznacza blokadę wrzucania automatycznie do rąd po wyładowaniu.

More INFO - in full changelog : https://github.com/acemod/ACE3/releases/tag/v3.15.1

Great Thanks ACE3 Team ! :)


// P.S.. oznacza to również rychły duży update i naszego PGM Logistic Mod - bo jest tam sporo obiektów które po nie tak dawnych usprawnieniach (metoda wkładania do rąk) wybuchają .... Od teraz nie będzie to już problemem , tylko wyedytowac te kilkadziesiąt klas ... :)
Холодно, хмуро...
И мрачно в душе
Как мог знать я что ты умрёшь?

Салют отцам и нашим дедам -
Заветам их всегда верны.
[...]

Επισμηναγός μαρκοοϕϕ

ODPOWIEDZ