[28.07.2023] - MIsja Specjalna CBRN -SCP @Cytech - relacja zdjeciowa (Okiem Zeusa)

Dział w którym są zapisy na Eventy lub wydarzenia . dostępne dla każdego. Eventy lub wydarzenia będą wywieszane minimum tydzień (7.dni) przed planowanym Eventem a zamykane na 30 minut przed planowym rozpoczęciem wydarzenia.

Moderatorzy: Moderatorzy, Instruktorzy

Awatar użytkownika
markooff
major
major
Posty: 5930
Rejestracja: 22 sty 2017, 19:11
Lokalizacja: DC (District Cracovia)
Kontakt:

[28.07.2023] - MIsja Specjalna CBRN -SCP @Cytech - relacja zdjeciowa (Okiem Zeusa)

Post autor: markooff » 29 lip 2023, 21:35

Relacja zdjęciowa z misji specjalnej CBRN - SCP

Grupa organizująca : PGM
Zaproszeni Goście - Grupa ImpassivE
Data i miejsce rozgrywki : 28.07.2023 , Serwer PGM

T Y T U Ł E M - W P R O W A D Z E N I A :

Od razu zaznaczam, że zdjęć będzie niezbyt dużo, gdyż do czasu przyjścia Lupusa byliśmy z Kozakiem dosłownie rozrywani przez zadania dla zeusów konieczne do prowadzenia misji. Po przyjściu Lupusa - kiedy już było nas 3ech - podział pracy stał się znacznie łatwiejszy i pozwolił mi na robienie częstszych zdjęć..

godz. [20:16]
Misja rusza . Prawie 40 min. obsuwa była spowodowana koniecznością dorabiania na szybko nowych slotów - gdyż kolegów naszych gości z ImpassivE mimo informacji przyszło nie zapowiadanych 7 ale 10 ... (więc żeby nie być niegościnnym i żeby wszyscy mogli wziąć udział w rozgrywce musiałem dorobić parę slotów i poprzerabiać na gorąco caly system skryptów startowych które indeksowały i obsługiwały graczy indywidualnie na konkretnych slotach . W sumie dodałem/zmodyfikowałem wtedy ok 460-500 linii kodu )
Drugim powodem obsuwy - byli sami gracze IssE, z których jeden miał problemy z armą (miał nieprawidłowe DLCki i nie chciało go wpuscić na nasz serwer ... :) i musiał instalowac na nowo armę po usunieciu dodatków - a drugi miał po prostu problemy z instalacją modów). Misja jako taka była gotowa na 19:05

Obrazek

Obrazek

[tutaj widoczne - że czekamy na ostatniego z graczy ImpassiVE'ów .. ]

[20:19]
A tutaj - jak widać już zdołał dołączyć ... :)

Obrazek


[20:32]

Obrazek

Po wystartowaniu misji - wszyscy gracze (scenariuszowo - członkowie Zespołu Sił Specjalnych JSOC) zostają przeniesieni do specj. klatki startowej (scen. szybu windy) - gdzie zostają podstępem wzięci do niewoli (scen.) - czyli zakuci w kajdany. Zdjęcia pochodzą już z czasu po przedstawieniu całej sytuacji, kiedy oczekiwałem na sygnał od Erusa o gotowości Zespołu do skucia (czytaj - scen. do insercji - przemycenia ich w roli więźniów na dół do kompleksu kopalń...

Obrazek

Oczywiście żeby gracze byli na to przygotowani przeszedłem do nich (jako zeus-prowadzacy) i wyjasniłem im wszystkie szczegóły planowanej "tajnej insercji" do kompleksu, oraz opisałem kontakt z człowiekiem będącym naszym agentem o pseudonimie "Buran" mającym się skontaktować z nimi już wewnątrz kompleksu...

Erus - jako głównodowodzący Zespołu - w tym czasie przeprowadzał jeszcze swoją wewn odprawę taktyczną, ustalał składy sekcji

[20:34]

Obrazek

Obrazek


[20:47]

Potwierdzam (upewniam się) ostateczną gotowość członków Zespołu do insercji

Obrazek


[20:49]

Po odegraniu sceny startowej (przyjścia patrolu, rozmowy z wartownikami przed twarzami "schwytanych, zakutych specjalsów" oraz kontaktu z agentem o kryptonimie "Buran" który zaowocował rozkuciem paru z naszych) - gracze pod dowództwem Erusa rozwijają operacyjny szyk bojowy.
(na zdjęciu widoczna jest skrzynka z noktowizją którą podrzuciłem żeby choć dowodzący i szperacze mieli lepszy ogląd w ciemności kopalni)

Obrazek

...oraz przechodzą do bezp. kontaktu z wrogim patrolem ..:)

Obrazek

Obrazek



[...]
W tym miejscu następuje niemal godzinna przerwa w screenach - z uwagi na zajob operacyjny na zeusie i tym samym drastyczny brak czasu na ich robienie...


[21:47]

Końcówka eksploracji MAGAZYNU MATERIAŁÓW WYBUCHOWYCH (i całkiem pokaźnego składziku broni, BTW :) )

Obrazek


[...]
Tu znowu dłuższa przerwa - z powodu braku czasu na robienie zdjęć..



[23:14]
Troszkę "sekretów Kuchni Zeusowej" - czyli sterowanie wydarzeniami w momencie (po)śmierci poszczególnych graczy ...

Obrazek

Całość wydarzeń (prawie całość) rozgrywających się po śmierci danego gracza (i nie tylko!) - została oskryptowana i upchnięta do kilku konsol sterujących jego "dalszym losem" :) Aż do osiągnięcia statusu "REBORN as a CLONE" .

[23:24]

Misja obfitowała w szereg 'niespodziewanych' wydarzeń i zbiegów okoliczności...
Dotyczyło to także teamkillu - którego było całkiem sporo (no ale dla uczciwości trzeba dodać, że pojawiający sie "jako klony oryginalnych żołnierzy JSOCu" nasi gracze - w randomowych lokacjach, jednak nie oddalonych od pozycji swojego zespołu o więcej niż 400-500 m. oraz nie pod lufami wrogóe (!) - potrafili przysporzyć zakłopotania swoim kolegom i problemów z identyfikacją (bo byli odarci z mundurów, tylko w kamizelkach (NATOwskich) z radiem i bardzo podstawowym ekwipunkiem (Mapa, kompas, zegarek, latarka ... ) Czasem z dobroci serca zostawialiśmy im również broń / albo noktowizję ...

Obrazek

Obrazek

[23:30]

Obrazek

(na zdjęciu oprócz walczącego Zespołu (po prawej) - widnieje również Grover - który właśnie został "sklonowany" po śmierci - i zrespiony w oddalonym tunelu o paręset metrów od swoich Kolegów...)


[23:36]

Obrazek

A tutaj już scena bohaterskiej i epickiej niemalże walki Grovera - w której poradził sobie sam z 3ema uzbrojonyhmi Alieńskimi wojownikami (panowie z zielonej frakcji Alien-Units - tu 2 już nie zyje)... niestety "poradził sobie" tu również z Robertem.G który wprawdzie z trochę innej strony, jednak próbował mu pomóc w walce...

Obrazek

Tak jak piszę - klimat misji oraz niespodziewane zwroty akcji w postaci pojawiających się o kilkaset metrów od sił głównych sklonowanych kolegów bez munduru i tylko w kamizelkach natowskich - potrafiły sporo namieszać :)
Ale cóż, taki był pierwotny zamysł misji - żeby oprócz zwykłej wojskowej rozgrywki w odmiennym klimacie podziemi - także właśnie zaskakiwać, i to nie tylko pojawiającymi się anomaliami czy rodem z SCP zespołami człekopodobnych Obcych....


Obrazek

Zespół - po pomyślnym wykonaniu głównego zadania (zniszczenia instalacji nuklearnych w głównym silosie rakietowym) - podąża już bezpośrednio ku strefie Ewakuacji ... gdzie jednak czeka na nich ostatnia z "niespodzianek" ....

...czyli zmasowany ,desperacki trochę atak sił ochrony obiektu.
Oraz - jako bonusik - zespół uderzeniowo-ewakuacyjny sił USA złożony z pojazdów (badger) oraz tyraliery żołnierzy - strzelający do resztek wrogich sił

[23:38]
KONIEC MISJI !
Finalnie nasz Zespół osiąga Strefę Niebieską (EVAC ZONE) po wykonaniu ciężkiego zadania bojowego !

Obrazek

Skrócone Statystyki:
czas gry: 2h 50 min.
wykonane zadania: 1/1
wykonane poboczne zadania: 0 (ale unieruchomienie się drzwi w sektorze LABU - błedy mapy - praktycznie uniemożliwiło wykonanie każdego z zadań pobocznych !)
czas na serwerze: ~3h 30 min


P O D Z I Ę K O W A N I A :


Na koniec chciałbym serdecznie podziękować przede wszystkim :
  • naszym zaproszonym Gościom - czyli Grupie ImpassivE - za tak liczne przybycie i za grę w miłym towarzystwie :)
  • Erusowi[IssE] - za poprowadzenie i dowodzenie naszego oddziału Sił Połączonych
  • Zeusom : Kozakowi[PGM] oraz Lupusowi the canine [PGM] - za iście tytaniczną prace włożoną w prowadzenie trudnej rozgrywki na b. trudnej w zeusowaniu mapie (a taką jest Cytech Underground Map w opinii zdecydowanej większości ludzi którzy zeusowali na niej operacje :)
  • Kozakowi [PGM] za współpracę w tworzeniu samej misji oraz wielogodzinne wspólne testy
  • wszystkim Graczom - za przybycie oraz współtworzenie atmosfery rozgrywki (szczególnie paru ludziom którzy najbardziej wczuwali się w klimat i odwalili kawałek naprawdę niezłego RolePlayu - Blood'owi, Nylkulowi, (jeszcze jednemu Graczowi , którego niestety nie pamiętam nicku) oraz Robertowi.G - za odgrywanie bardzo sugestywnych scen oporu, pogardy, prób przekupstwa, tudzież ataków paniki - podczas kiedy byli uwięzieni w Laboratorium Eksperymentów Genetycznych ! :)
Холодно, хмуро...
И мрачно в душе
Как мог знать я что ты умрёшь?

Салют отцам и нашим дедам -
Заветам их всегда верны.
[...]

Επισμηναγός μαρκοοϕϕ

Awatar użytkownika
Grover
sierżant
sierżant
Posty: 97
Rejestracja: 05 paź 2021, 14:42

Re: [28.07.2023] - MIsja Specjalna CBRN -SCP @Cytech - relacja zdjeciowa (Okiem Zeusa)

Post autor: Grover » 30 lip 2023, 09:49

Tunele, komory, korytarze, no... klimat - wspaniałe... Błędy z nieotwierającymi się drzwiami itp. - nie zawsze wszystko działa tak jak sobie zaplanujemy.... Poza tym podejrzewam, jak to u Rosjan, zamiast konserwować urządzenia - to przepili przeznaczoną na to kasę :) No i taki skutek... Warto tę mapę zachować i wrócić do niej z jakąś nową misją za pewien czas... Dzieki wszystkim za dobrą grę :)

Awatar użytkownika
markooff
major
major
Posty: 5930
Rejestracja: 22 sty 2017, 19:11
Lokalizacja: DC (District Cracovia)
Kontakt:

Re: [28.07.2023] - MIsja Specjalna CBRN -SCP @Cytech - relacja zdjeciowa (Okiem Zeusa)

Post autor: markooff » 30 lip 2023, 17:35

I jeszcze - zwyczajowo w moich misjach - jako mały

A P E N D I X :

czyli mała galeria scenów/miejsc których (z róznych przyczyn ) nie zobaczyliście... :)

1) Mapa - jaką ją widzieli gracze * :

Obrazek

*(no prawie :) - bo pomijając opisy wyjaśniające - widać tam resp dla zeusów a nie dla graczy, który był na E od startowego punktu)

2) Mapa jaką widzieli MM - zaznaczone miejsca wszystkich przeróbek :

Obrazek

A teraz trochę screenów w.w. miejsca :

3) Wejście do kompleksu tuneli/tajnego przejścia/obejście barykady w głównym tunelu :

Obrazek

Odejście znajdowało się w bocznej gałęzi tunelu kolejowego szerokotorowego - na poziomie nr 1 w centralnej stacji przeładunkowej.

Tunel (początek) i szachta wentylacyjna (wysoka)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

4) sklepik "z łakociami" (także dla szturmowców) i dalsze tunele

Obrazek

Obrazek

Obrazek

... z różnymi zakamarkami i niespodziankami .. :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

6) tunel(e) kolejowy(e) - pozawalane w niektórych miejscach


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

6) Wyrobisko (z systemem swoich tuneli) :

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

7) Dojście (tajnego) przejścia do tunelu głownego - na NWW od barykady z działkiem automatycznym :

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

8) Laboratorium Klonowania :
Tutaj - z przyczyn techn. - zablokowane na trwałe drzwi interaktywne (mapa) - Zespół oczywiście nie miał jak dotrzeć ...

Obrazek

Obrazek



9) silos balistyczny (tam Zespół doszedł - ale za to zdjęcia we dnie) :

Obrazek

Obrazek

Obrazek



10) Rzut z góry całości pow. kompleksu :

Obrazek



11) Nasz StadtOil :) - czyli miejsce respu dla Zeusów - z osprzętem do prowadzenia misji

Obrazek




...oraz - "Zeusi przy pracy" - podczas szybkiej dyskusji nad tym co zrobić z kolejnym sklonowanym Graczem ....:)

Obrazek

THE END ...
Холодно, хмуро...
И мрачно в душе
Как мог знать я что ты умрёшь?

Салют отцам и нашим дедам -
Заветам их всегда верны.
[...]

Επισμηναγός μαρκοοϕϕ

ODPOWIEDZ