ładne i przydatne mody

Świeże pomysły - dział dla wszystkich, którzy mają ochotę na inne gry lub mody w których PGM bierze lub chce brać (ew. w przyszłości) udział.

Moderatorzy: Moderatorzy, Instruktorzy

Awatar użytkownika
kuna
kapral
kapral
Posty: 356
Rejestracja: 27 cze 2018, 19:12
Lokalizacja: oberschlesien wir myslowitz

ładne i przydatne mody

Post autor: kuna » 01 gru 2018, 17:14

Padnij krzyknął poczym usłyszeli bliski wybuch, pozostał pył, kurz i te świszczące kule.
Pozdrawiam!!
Kuna

Awatar użytkownika
kuna
kapral
kapral
Posty: 356
Rejestracja: 27 cze 2018, 19:12
Lokalizacja: oberschlesien wir myslowitz

Re: ładne i przydatne mody

Post autor: kuna » 28 paź 2019, 15:20

Padnij krzyknął poczym usłyszeli bliski wybuch, pozostał pył, kurz i te świszczące kule.
Pozdrawiam!!
Kuna

Awatar użytkownika
markooff
major(urlopowany)
major(urlopowany)
Posty: 3956
Rejestracja: 22 sty 2017, 19:11
Lokalizacja: DC (District Cracovia)
Kontakt:

Re: ładne i przydatne mody

Post autor: markooff » 29 paź 2019, 20:31

Ten ostatni mod - słabo to widze .
Tłumaczę dlaczego.

Po 1) dlatego że wprowadza alternatywny , niezgodny z ACE3 system ładunkowy, obarczony nowymi problemami i usterkami (np. opisany w manualu "attachTo stacking problem")
po 2) kłuci się on z naszym modelem PGM Logistic System który wykorzystuje natywne mechanizmy ACEowskie i nie powoduje podobnych problemów (np. można stackować zawarte w cargo obiekty)
po 3) https://dev.arma3.com/post/spotrep-00091 - lista , a co poza tym ?
Jak to będzie w wypadku wielu pojazdów/sprzętu nie objętych ta listą - czyli np z uzywanych przez nas RHSów , albo innych modów ??
Trzeba by zaangażować osobny ZESPÓŁ modderski do dorabiania nowyc hconfigów dla wszystkich naszych pojazdów i sprzętu .....

Z powyższych powodów - nie widze mozliwości używania na naszym serwerze.
Chyba, ze ktoś najpierw na własną rękę wyeliminuje problemy z pkt 1), 2) i 3)
Холодно, хмуро...
И мрачно в душе
Как мог знать я что ты умрёшь?

Салют отцам и нашим дедам -
Заветам их всегда верны.
[...]

Awatar użytkownika
markooff
major(urlopowany)
major(urlopowany)
Posty: 3956
Rejestracja: 22 sty 2017, 19:11
Lokalizacja: DC (District Cracovia)
Kontakt:

Re: ładne i przydatne mody

Post autor: markooff » 29 paź 2019, 20:40

Odnośnie Zipline - mod bardzo pomysłowy i wygląda naprawdę obiecujaco :)
Oczywiście trzeba by najpierw sprawdzić jak się będzie zachowywał :
1) w trybie MP
2) czy możliwe jest korzystanie z jednej i tej samej liny przez wielu graczy (np. cały fireteam) ?
3) czy możliwa jest tylko jazda po nachylonej linie w dół, czy też można wystrzelić granat z końcówką ostrym lobem do góry (po trajektorii balistycznej) i wspiecie się po linie z nizszego miejsca na wyższe ... ?
(to dopiero byłoby COŚ !)
Холодно, хмуро...
И мрачно в душе
Как мог знать я что ты умрёшь?

Салют отцам и нашим дедам -
Заветам их всегда верны.
[...]

Awatar użytkownika
markooff
major(urlopowany)
major(urlopowany)
Posty: 3956
Rejestracja: 22 sty 2017, 19:11
Lokalizacja: DC (District Cracovia)
Kontakt:

Re: ładne i przydatne mody

Post autor: markooff » 29 paź 2019, 20:41

Odnosnie CUP Terrains CWA- to kiedyś podjęlismy decyzję , że , poniewaz nie wnosi on tam niczego prócz kilku starych i mocno sfatygowanych mapek z Army1 ( a właściwie -> ARMED ASSAULT ) to szkoda na niego miejsca na naszym serwerze .
Холодно, хмуро...
И мрачно в душе
Как мог знать я что ты умрёшь?

Салют отцам и нашим дедам -
Заветам их всегда верны.
[...]

Awatar użytkownika
markooff
major(urlopowany)
major(urlopowany)
Posty: 3956
Rejestracja: 22 sty 2017, 19:11
Lokalizacja: DC (District Cracovia)
Kontakt:

Re: ładne i przydatne mody

Post autor: markooff » 29 paź 2019, 20:57

Odnośnie do modu USMC_mas - nie mam właściwie ostatecznego zdania ...

Może tylko przypomnę nie tak dawne stanowisko części SZTABu i grona instruktorskiego - w sprawie kilku bardziej rozbudowanych i wiele innych bonusów oferujących modów (jak np. SMA, Project OPFPRCE itp) - mianowicie, że po co nam + 50 Kg ciuszków i trochę borni (w wielu wypadkach zdublowanej z RHSami) za cenę spowolnienia gry i gorszego działania całości (każdy mod więcej dodaje z reguły nowe problemy i może powodować nowe konflikty z innymi) . Wtedy właśnie stwierdziliśmy - ze nie będziemy dodawać nowych modów nawet jeśli wnoszą one + 200 Kg sprzetu i szmatek itp , jeśli naprawdę nie wnoszą nowej jakości do gry (jak np. liny do wspinaczki/zjazdu, Enhanced Movement, ADV ACE Medical => splints czy tp. ) . Oraz jesli nie bedzie można tej nowej jakości innym sposobem osiągnąć .

SZCZEGÓLNIE DOTYCZY SIE TO - paczki OPENserwera!

Zresztą popatrzmy na totak - CO konkretnie dodajemy w paczce pełnej PGMowej ?
I co to ze sobą konkretnego przynosi ?
ano :
1) GRAD Trenches - dodatkowe rozbudowane wersje okopó i umocnień, + DOSTOSOWANE teskturowo do odcieni ziemi i terenu (cyzli nie ma juz radosnych białych okopów na "czarnym lądzie"
2) ILBE - czyli mozliwośc lepszego rozwijania łaczności w warunkach polowych (przez rozstawienie anteny komunikacyjnej na długie dystanse do radia krótkiego) rzecz b. cenna !
3) Hidden Ghillies - zestaw ghilli dostosowany do praktycznie każdego typu terenu . B. istotne dla snajperów i (czasem ) nawet zwiadu.
4) LRR Sillenced (to wymagane pzez H.Ghillies)
5) MK10 Landing Craft Utility (LCU) - barka desantowa kluczowa dla wykonywania opercji desantu ze sprzetem jeżdżącym (a dla nas odgrywajacych działania USMC - to przeciez b. istotne!)
6) L3-GPNVG18 - porzadne google noktowizyjne panoramiczne. Cenne dla naprawde powąznych nocnych operacji .
I TYLE ...

Dawniej były jeszcze CUPy (weapon, vehicles i jednostki) ale po dłuższym namysle, dyskusji i zaprezentowaniu wsyzstkich "za i przeciw" (odsyłam do dyskusji w dziale wewnętrznym) - zdecydowaliśmy się jednak zrezygnować z tego 'dobrodziejstwa' . NA rzecz syzbszego ipłynniejszego chodzenia gry per saldo .
Холодно, хмуро...
И мрачно в душе
Как мог знать я что ты умрёшь?

Салют отцам и нашим дедам -
Заветам их всегда верны.
[...]

Awatar użytkownika
markooff
major(urlopowany)
major(urlopowany)
Posty: 3956
Rejestracja: 22 sty 2017, 19:11
Lokalizacja: DC (District Cracovia)
Kontakt:

Re: ładne i przydatne mody

Post autor: markooff » 30 paź 2019, 20:36

Natomiast tutaj => https://forums.bohemia.net/forums/topic ... logistics/ chciałbym wrzucić inny pomysł , podesłany mi przez naszego PRzyjaciela z PSCT - Scotta Millera. Coś dla naszych saperów i logistyków . :)
Przyjrzyjcie się zarówno możlwościom (szerokim) i nowym funkcjonalnościom kóre ten mod wnosi , jak i dopracowaniu wielu szczegółów no i faktowi że w wymaganiach ma jedynie CBA i ACE3 .
Холодно, хмуро...
И мрачно в душе
Как мог знать я что ты умрёшь?

Салют отцам и нашим дедам -
Заветам их всегда верны.
[...]

Awatar użytkownika
Lupus the Canine
sierżant
sierżant
Posty: 190
Rejestracja: 26 gru 2017, 17:10

Re: ładne i przydatne mody

Post autor: Lupus the Canine » 10 lis 2019, 00:56

https://steamcommunity.com/sharedfiles/ ... 1839874719
Ciekawy mod, notatnik, w postaci przedmiotu, zdaje się wiązać notatki z konkretnym przedmiotem, podobno client-side.

ODPOWIEDZ