PGM Logistic System - status

Moderatorzy: Moderatorzy, Instruktorzy

Awatar użytkownika
Krzycu
starszy chorąży sztabowy
starszy chorąży sztabowy
Posty: 522
Rejestracja: 23 sty 2017, 16:50
Lokalizacja: Miasto Siarki
Kontakt:

Re: PGM Logistic System - status

Post autor: Krzycu » 10 wrz 2021, 00:27

Propozycja/Sugestia

W przypadku większej ilości "Przed premierowych" aktualizacji można by utworzyć zakładkę: PGMLS - HD (Heavy Development) lub PGMLS - UHD (Under Heavy Development) - Nie mylić z High Definition :P
Group leading is easy, but people, make it hard.
-Zwiadowca, "Kot" Krzycu.

Awatar użytkownika
Lupus the Canine
ppor.pilot
ppor.pilot
Posty: 485
Rejestracja: 26 gru 2017, 17:10

Re: PGM Logistic System - status

Post autor: Lupus the Canine » 10 wrz 2021, 00:50

Krzycu, a może PGMLS-iA (in Arbeit), albo PGMLS-FiE (Funktionen in Entwicklung)?
vel Hardcore'iwy Bear Grylls

Awatar użytkownika
markooff
major
major
Posty: 5654
Rejestracja: 22 sty 2017, 19:11
Lokalizacja: DC (District Cracovia)
Kontakt:

Re: PGM Logistic System - status

Post autor: markooff » 10 wrz 2021, 01:48

@Krzycu,Lupus - PRÓBOWAŁEM, ale to jest problem z utrzymywaniem kilku scieżek rozwojowych potem a zwłaszcza z utrzymywaniem w nich konsystencji przy wzmożonych akutalizacjach i testowaniu różnych wersji, dróg) , bo w pewnej chwili wszystko zaczyna się roozjeżdżać .

Tak powstał (na pewien czas) tzw. PGMLS exp. porem PGMLS expII itd,....
[...]
... skończyło się na tym, ze musiałem z nich zrezygnowac i szybko wrócic do rozwijania jednej (JEdynej i Słusznej) Linii Naszej Partii ... :P :D

Być może, przy o wiele większym, i dobrze od początku rozplanowanym Projekcie ( i Wiekszym Zespole!), w którym jest jeden główny szef i koordynator (projektu), projekcie, który ma wiele odgałęzień i branchy kodu (najlepiej organizowanych przez dedykowane systemy CVS/SVN ) - to byłoby możliwe. I pewnie byłoby. )

Ale PGM Logistic system powstał właściwie (z poczatku) z zebrania kilkunastu (kilkudziesięciu) rozwiązań skryptowych które testowałem przez poprzednie miesiące na misjach - i pewnego dnia postanowiłem zebrac i opakkować do jednego niewielkiego moda.
Dziś to już dośc duża produkcja - na którą składa się ponad pół tysiąca modyfikowanych pojazdów , sprzetu i innych obiektów , kilkaset własnych stworzonych od podstaw , oraz +40K linii kodu .
I wszystko się stale rozwija ....

Ale tego,takiego rozwoju, nie mogłem przewidzieć półtora roku temu .


:instr_takt_d:
Być moze, kiedyś, kiedy nie będę wiedział co zrobić z taka ilością wolnego czasu - najdzie mnie 'niemądra/zgubna ochota' :P żeby ten projekt jeszcze raz przepisać od nowa i wtedy pewnie zrobię w nim dojrzałą już strukturę w pełni modułową i rozwijaną według wszelkich prawideł sztuki .
Albo kiedy rozrośnie się STAŁY zespół developerów ... :) :P
Холодно, хмуро...
И мрачно в душе
Как мог знать я что ты умрёшь?

Салют отцам и нашим дедам -
Заветам их всегда верны.
[...]

Επισμηναγός μαρκοοϕϕ

Awatar użytkownika
markooff
major
major
Posty: 5654
Rejestracja: 22 sty 2017, 19:11
Lokalizacja: DC (District Cracovia)
Kontakt:

Re: PGM Logistic System - status

Post autor: markooff » 10 wrz 2021, 02:08

10.09.2021 - I , jak sami widzicie -

- pierwsze testy w środowisku MP - wykonywane nie tylko przeze mnie (ale i moich beta Testerów) - przyniosły już pierwsze efekty - w postaci właśnie wysyłanego

UPDATE 01 (upd. (v. 01.9781)) do bety :P
Холодно, хмуро...
И мрачно в душе
Как мог знать я что ты умрёшь?

Салют отцам и нашим дедам -
Заветам их всегда верны.
[...]

Επισμηναγός μαρκοοϕϕ

Awatar użytkownika
Lupus the Canine
ppor.pilot
ppor.pilot
Posty: 485
Rejestracja: 26 gru 2017, 17:10

Re: PGM Logistic System - status

Post autor: Lupus the Canine » 10 wrz 2021, 09:35

Gdybyś zaczął od eksmitowana nowych funkcjonalności do osobnych PBO było by trochę łatwiej.
Zarówno wydawać wersje testowe tychże jak i później przerzucić się na lepiej ustrukturyzowany projekt.
vel Hardcore'iwy Bear Grylls

Awatar użytkownika
markooff
major
major
Posty: 5654
Rejestracja: 22 sty 2017, 19:11
Lokalizacja: DC (District Cracovia)
Kontakt:

Re: PGM Logistic System - status

Post autor: markooff » 10 wrz 2021, 18:05

Powiem to tak: w tym momencie zbyt jest to zbita i współzalezna od siebie grupa funkcjonalności , żeby móc cokolwiek dzielić . A sztuczne wycinanie i eksmitowanie do osobnych PBO jakichś jej części zaowocuje jedynie zwiększeniem chaosu i problemów z utrzymaniem spójności , której przyn na obecnym stadium jest niewiele (bo jeden autor dba i utrzymuje cały działający kod, a więc zna go i rozumie dośc dobrze). Jeśli (o ile) pojawią się w przyszłości osobne zamknięte funkcjonalności (jak np. idea rok temu postawiona przeze mnie budowy własnego systemu zapalników itp ) można rozważyć taką ewentualność. Ale - i tak będą one powstawać w oparciu o ten sam schemat, a nie np. ACE3 framework czy jeszcze gorzej - wersję developerską army (to oczywiście nie tyle z uwagi na ich słabość merytoryczną czy nadmiarowość niepotrzebnych rzeczy, ile raczej o ilośc potrzebnego miejsca której obecnie nie posiadam , oraz czas w jakim miałbym te gigabajty pobierać .... zupełnie nieopłacalne i niemożliwe jak to widzę na razie)
Холодно, хмуро...
И мрачно в душе
Как мог знать я что ты умрёшь?

Салют отцам и нашим дедам -
Заветам их всегда верны.
[...]

Επισμηναγός μαρκοοϕϕ

Awatar użytkownika
markooff
major
major
Posty: 5654
Rejestracja: 22 sty 2017, 19:11
Lokalizacja: DC (District Cracovia)
Kontakt:

Re: PGM Logistic System - status

Post autor: markooff » 03 sty 2022, 13:55

03.01.2021 - AKTUALIZACJA robocza (techniczna) upd (v 01.983)

Postanowiłem przyspieszyć trochę wprowadzanie następnych mechanizmów i - tytułem testu - wprowadziłem 2 z planowanych kilku garaży do spawnu szerokiej gamy pojazdów z przeznaczeniem dla jednostek Sił Specialnych (u nas w grupie - jest to głównie LRST). Ta funkcjonalność jest na razie trochę jeszcze w fazie testowej (np. wazne jest aby sprawdzic wygodę wyjeżdżania z konkretnych bram (najczęściej będą to budynki zamkniete/zamykane), zmian ew. w listach obiektów itp itd.

Oprócz tego w updacie znajdują sie :

+dodana funkcjonalnośc radia długiego dla wszystkich pojazdów typu - Offroad Covered Comms (Z widocznymi antenami nadachu)

+ naprawiony problem z brakiem konfiguracji FRIES (i tym samym brakiem FRIESa) dla 2 typów UH-1Y

+ kilka pomniejszych usprawnień

Obrazek

link do opisu aktualizacji na STEAM :
https://steamcommunity.com/sharedfiles/ ... 2120189955
Холодно, хмуро...
И мрачно в душе
Как мог знать я что ты умрёшь?

Салют отцам и нашим дедам -
Заветам их всегда верны.
[...]

Επισμηναγός μαρκοοϕϕ

Awatar użytkownika
markooff
major
major
Posty: 5654
Rejestracja: 22 sty 2017, 19:11
Lokalizacja: DC (District Cracovia)
Kontakt:

Re: PGM Logistic System - status

Post autor: markooff » 03 lut 2022, 17:50

Ostatnimi czasy - dużo zmian wchodzi w ramach PGMLS . Głowna ich część dotyczy się naszego parku maszynowego i mechanizmów (szkoleniowych oraz `do misji) wzbogacających nasze bazy o realną możłiwość przygotowywania kolumn pojazdów - bez konieczności proszenia Zeusa o pomoc !

Do listy 5ciu (4 + 1 eksperymentalny) garaży z przeznaczeniem dla naszej elitarnej jednostki zwiadowczej PGM -LRST- w ostatnim update doszedł garaż DEDYKOWANY dla naszego ZMECHu [zdjęcia poniżej]

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

dodatkowo rozwijamy kwestie specjalistycznego sprzętu dla LRST oraz kilku mechanizmów zwiększających poziom realizmu w kilku podstawowych środowiskach w jakich działamy (np. w/na wodzie - przykład dot. boi sygnałowych zgodnych z IALA ( https://www.navipedia.pl/naviaidsiala.html ) )
Холодно, хмуро...
И мрачно в душе
Как мог знать я что ты умрёшь?

Салют отцам и нашим дедам -
Заветам их всегда верны.
[...]

Επισμηναγός μαρκοοϕϕ

Awatar użytkownika
markooff
major
major
Posty: 5654
Rejestracja: 22 sty 2017, 19:11
Lokalizacja: DC (District Cracovia)
Kontakt:

Re: PGM Logistic System - status

Post autor: markooff » 11 maja 2022, 21:49

21.04.2022 - AKTUALIZACJA PGMLS - "The Artillery Day "

+ dodano kontenery typu AirLift ready (huron) z działami oraz amunicją artyleryjską wewnątrz dla 3 stron

+ dodano kontenery Cargo Lifting (Airlift ready - huron) do przewozu cargo dla 3 stron

+ zmodyfikowano pojemność cargo dla pojazdu KRAZ (z ramą do przeowzu barek ) => 40

...i wiele innych ....

więcej na : https://steamcommunity.com/sharedfiles/ ... 2120189955
Холодно, хмуро...
И мрачно в душе
Как мог знать я что ты умрёшь?

Салют отцам и нашим дедам -
Заветам их всегда верны.
[...]

Επισμηναγός μαρκοοϕϕ

Awatar użytkownika
markooff
major
major
Posty: 5654
Rejestracja: 22 sty 2017, 19:11
Lokalizacja: DC (District Cracovia)
Kontakt:

Re: PGM Logistic System - status

Post autor: markooff » 11 maja 2022, 21:52

10.05.2022 -Huron Medical Containers , DST

+dodano Garaż dla DST

+ dodano 3 nowe typy kontenerów typu Huron Medical Cont. - po jednym dla każdej strony

+ dodano 2 nowe PGM Medical Cabinets

+ zmieniono konfiguracje skrzyń medycznych (patrz szczególy )

wiecej info na: https://steamcommunity.com/sharedfiles/ ... 2120189955
Холодно, хмуро...
И мрачно в душе
Как мог знать я что ты умрёшь?

Салют отцам и нашим дедам -
Заветам их всегда верны.
[...]

Επισμηναγός μαρκοοϕϕ

ODPOWIEDZ